دیدار امیر مقدم مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد چابهار با امام جمعه اهل‌ سنت چابهار

دیدار امیر مقدم مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد چابهار با امام جمعه اهل‌ سنت چابهار
کدخبر : 59219

امیر مقدم رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل تسنن چابهار دیدار و گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی سازمان را بیان داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار مقدم با بیان این که خدمت به مردم در دستور کار این سازمان می باشد گفت: ما کوشاتر از قبل در عمران و آبادانی این خطه از میهن عزیزمان برای رفاه مردم از هر تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، بنابراین بیشتر از گذشته نیازمند توجه و حمایت های شما علما و معتمدین هستیم.

وی اظهار داشت: در دیدار گذشته گزارشی از روند کار های توسط سازمان در امور عمرانی ارایه گردید و اینک با تلاش همکاران برخی تکمیل و نهایی شده از جمله آبرسانی به روستای تیس، که آماده بهره برداری و راه اندازی آزمایشی آن در دو هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه‌ گفت: در بخش خدمات عمومی با وجود مشکلات و محدودیت های مالی 45 میلیارد تومان بودجه به بلوار کمربندی، فضای سبز و روشنایی آن اختصاص داده شده است.

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، سازمان با مدرسه سازی و بازسازی مدارس برای توسعه آموزش و پرورش 33 روستا، روشنایی روستای تیس، احداث پارک بانوان در کمب و ساماندهی امور کارگران طرف قرارداد شرکت های مختلف سازمان در زمینه های بیمه ای و دادن کمک هزینه ها در قالب بن های غذایی و معیشتی، احداث دو زمین چمن سبز و کمک های مالی در احداث پارک پردیسان اقدامات لازم را انجام داده است.

مولانا عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل تسنن چابهار هم در این نشست بیان کرد: اهمیت چابهار بر هیچ کس پوشیده نیست و برای اطلاع رسانی به مردم در خصوص فعالیت ها و عملکرد منطقه آزاد از مدیر عامل دعوت به استفاده از تریبون مسجد جامع کردند.

گفتنی است در پایان دیدار مدیر عامل به برخی از پرسش های مولوی در زمینه مشکلات و دغدغه های مردم در چابهار و روستای تیس توضیحاتی ارایه کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: