به همت سازمان اموال تملیکی؛

کارگاه جوان سازی جمعیت در دانشگاه الزهرا برگزار شد

کارگاه جوان سازی جمعیت در دانشگاه الزهرا برگزار شد
کدخبر : 59301

نخستین کارگاه آموزشی جوان سازی جمعیت در راستای تحکیم و تعالی خانواده برای بانوان همکار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،‌ نخستین کارگاه آموزشی جوان سازی جمعیت در راستای تحکیم و تعالی خانواده به استناد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال 1400 و تکالیف محول شده به دستگاه های اجرایی و اهمیت به بانوان در سطح دستگاه ها در امر فرزند آوری و تسهیلات برنامه ریزی شده به همت اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امروز یکشنبه در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ابعاد سه گانه آمادگی زوجین برای فرزند آوری از جمله روانشناختی،‌ بهداشت و سلامت جسمانی و مهارت فرزند پروری براساس اصول و روش‌های علمی و اسلامی و تکنیک‌های مهارتی و سبک زندگی مطرح و تشریح شد.

بانوان همکار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این کارگاه با حضور اساتید دانشگاهی با نوع سبک زندگی، نقش خانواده، تغذیه سالم،‌ رویکردهای تربیتی،‌ مهارت‌های پرورشی و اهمیت فرزند آوری از دیدگاه اسلام و آموزه‌های قرانی و منویات مقام معظم رهبری آشنا شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: