با حضور رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور صورت گرفت؛

افتتاح مرکز آموزش جوار بین کارگاهی ایدکوپرس سایپا

افتتاح مرکز آموزش جوار بین کارگاهی ایدکوپرس سایپا
کدخبر : 59303

با آغاز فعالیت مرکز آموزش جوار بین کارگاهی شرکت ایدکوپرس سایپا،‌ مهارت نیروی انسانی ارتقاء پیدا می کند و ‌می‌توان دغدغه بسیاری از اهالی صنعت مبنی بر توجه به مباحث نظری و تئوری در جوامع دانشگاهی و آموزشی را از بین برد.

مهرداد عظیمی، ‌رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با حضور در مدرسه مهارتی و افتتاح مرکز آموزش جوار بین کارگاهی مجموعه ایدکوپرس، اظهارداشت: در گذشته، هم در بخش سخت افزار و هم نرم افزار، متکی به خارج از کشور بودیم اما ایدکوپرس نشان داد که جامعه با استعداد ایرانی می‌تواند انتظارها را برآورده کند و با بومی سازی کامل دانش، گام‌های مهمی در عرصه‌های صنعتی بردارد.

او نیروی انسانی شاغل در ایدکوپرس را سرمایه کشور دانست و افزود: احداث مجموعه‌های جوار بین کارگاهی،‌ اتفاقی مهم و تأثیرگذار است و می‌تواند دغدغه بسیاری از اهالی صنعت مبنی بر توجه به مباحث نظری و تئوری در جوامع دانشگاهی و آموزشی را از بین ببرد.

معاون وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی تصریح ‌کرد: حضور مربیان و مدرسان به‌صورت میدانی در مجموعه‌های یاد شده و لمس واقعی تولید، موجب ارتقای دانش آنها شده و می‌تواند نیاز حیاتی کشور به نیروی انسانی توانمند، با دانش و با مهارت را برطرف سازد.

عظیمی فضای امروز جامعه را فضای رقابت و تلاش برشمرد و گفت: نیروی انسانی که بتواند در یک بازه زمانی کوتاه با حضور در دوره‌های آموزشی مهارت خود را افزایش دهد، به طور قطع بهره‌وری بیشتری دارد و می‌تواند در تولید کیفی محصولات نقش مؤثرتری ایفا کند.

گفتنی است شرکت مجموعه‌های پرسی توسعه صنایع خودرو (ایپکوی سابق)، در سال 1379 تاسیس شد.محور اصلی فعالیت ایدکوپرس طراحی و ساخت قطعات و مجموعه‌های پرسی/فلزی خودرو است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: