هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد
کدخبر : 59369

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی، دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض نمایش گذاشت.

 هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی از شنبه ۱۸ شهریور در نمایشگاه بین المللی یزد برپا شده و تا سه شنبه ۲۱ شهریورماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه که با هدف رشد و توسعه هر چه بیشتر صنعت فولاد و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشوربرپا شده بیش از ۷۰ شرکت معتبر از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک و گلستان حضور دارند.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این حوزه ، بخشی از فعالیت ها و اقدامات خود را در سه کارخانه فرآوری ، گندله و آهن اسفنجی در معرض دید عموم قرار داد.

یکی از ویژگی های اصلی این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن است. همچنین صاحبان صنایع فولاد با ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و تجربیات فنی در حوزه‌های متالورژی، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته، به تبادل اطلاعات می پردازند و موجب پویایی در حوزه صنعت فولاد می شوند.

 

برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط نیز از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه امسال خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: