بانک توسعه تعاون

تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری

تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری
کدخبر : 59373

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست کارگروه پیگیری قانون حمایت از خانواده،جوانی جمعیت و فرزندآوری بر تقویت فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده تاکید کرد.

محمد شیخ حسینی گفت:در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده،دستگاه های اجرایی ماده 5 قانون خدمات کشوری که بانک های دولتی را نیز شامل می شود باید اقداماتی را برای عملیاتی شدن این قانون انجام دهند.

وی ادامه داد:خانواده به عنوان اولین و اساسی ترین نهاد اجتماع،نقش مهمی در تمدن سازی جوامع بشری داشته است.

شیخ حسینی ادامه داد:در بعد سازمانی علاوه بر اینکه باید برخی شاخص های کمی عملکرد مورد نظر و در اولویت قرار گیرد، نیاز است که برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی همچون تشکیل خانواده و فرزند آوری در صدر توجه و پیگیری مدیران قرار گیرد.

به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون،رفع دغدغه های همکاران در موضوع تشکیل خانواده و فرزندآوری در دستور کار مدیران بانک قرار گرفته است چرا که باور داریم رفع این دغدغه ها علاوه بر ثمرات اجتماعی موجب ارتقای عملکرد سازمان نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: ازدواج و فرزندآوری موضوعات حساس و بسیار مهمی هستند که نیاز است با اقدامات فرهنگی و مشاوره ای زمینه تقویت آن را فراهم‌نمائیم.

شیخ حسینی گفت: ازدواج و فرزندآوری نه تنها به رشد و تکامل شخصیت فردی و اجتماعی افراد کمک می کند بلکه موجب ارتقای سازمان در بعد مادی و معنوی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: