بیمه تعاون

افزایش سقف سرمایه فوت و رونمایی از پوشش های جدیدی مسئولیت در بیمه های زندگی

افزایش سقف سرمایه فوت و رونمایی از پوشش های جدیدی مسئولیت در بیمه های زندگی
کدخبر : 59430

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون؛ از افزایش سقف سرمایه فوت و پوشش های جدید مسئولیت بیمه های زندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون؛ مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون؛ از افزایش سقف سرمایه فوت و پوشش های جدید مسئولیت بیمه های زندگی خبر داد.

محمد حسین یوسفی، با بیان این خبر افزود: برآنیم تا با طراحی محصولات جدید در حوزه بیمه‌های عمر موجب فرهنگ‌سازی و ترویج بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای شویم که افزایش سقف سرمایه فوت و نقص عضو به همراه افزایش سقف پوشش های مسئولیت از جمله اقدامات تحقق این مهم می باشد.

 

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون اظهار داشت: وقتی صحبت از بیمه‌های زندگی می‌شود بیشتر افراد تصور می‌کنند تنها کاربرد این نوع بیمه‌ها به پوشش بیماری‌ها و یا مرگ مربوط می‌شود اما این بیمه ها عملکرد گسترده تری داشته ومزایای بیشتری از جمله امکان دریافت سود مشارکت، دریافت سود تضمینی، امکان گرفتن وام ویا امکان خرید بدون محدودیت سنی و . . . را در بر می گیرد. از این رو افزایش سقف سرمایه و گسترش پوشش های گروه مسئولیت در بیمه نامه های زندگی بیمه تعاون مد نظر قرار گرفت تا علاوه بر توسعه فرهنگ این نوع بیمه ها و بالا بردن فروش آن ها، پاسخ مناسبی به اعتماد مشتریانمان دهیم.

 

وی در ادامه از افزایش سقف سرمایه فوت از 10 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال، سقف سرمایه نقص عضو در اثر حادثه از 10 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال، تعداد بیماری های خاص پوشش داده شده از 5 بیماری به 30 بیماری و سقف سرمایه از 500 میلیون ریال به 1 میلیارد ریال و سقف سرمایه فوت در اثر حادثه از 10 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال خبر داد و افزود: پوشش های گروه مسئولیت بیمه های زندگی نیز برای مسئولیت حرفه ای پزشکان با 50 درصد تخفیف، مسئولیت حرفه ای پیرا پزشکان با 60 درصد تخفیف، مسئولیت هیات مدیره ساختمان در قبال اشخاص ثالث با 50 درصد تخفیف و مسئولیت دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان و اشخاص ثالث 50 درصد به هموطنان ارائه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: