سازمان منطقه آزاد کیش

مدارس جزیره کیش مهیای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

مدارس جزیره کیش مهیای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید
کدخبر : 59468

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر پیگیری های سازمان، وضعیت رسیدگی و تجهیز فضاهای آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید را مطلوب عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز ۲۵ شهریور در بازدید از روند تجهیز، نوسازی و بهسازی مدارس کیش، استفاده دانش آموزان از فضای آموزشی مطلوب را یکی از مهمترین دغدغه های سازمان و اولیای دانش آموزان برشمرد و گفت: اقدامات مهمی در راستای ارتقاء سطح فراگیری علم و تحصیل دانش آموزان از جمله رسیدگی و تجهیز هر چه بهتر فضاهای آموزشی و افزایش کلاس های درسی در سال تحصیلی جدید انجام شده است.

سرهنگی در این بازدید با تاکید بر این که کیفیت مطلوب فضای آموزشی مدارس و نیروی انسانی مجرب نقش مهمی در بالا بردن انگیزه و روحیه دانش آموزان برای یادگیری و تحصیل دارد افزود: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید باید برای رفع کمبودهای مدارس از جمله تهیه تجهیزات، بهسازی فضاهای آموزشی، آماده سازی کلاس های درس، نمازخانه، کتابخانه، فضاهای محیطی و امکانات ورزشی باید هر چه سریع تر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از کلاس های در دست احداث برخی مدارس اظهار داشت: با اضافه شدن فضای آموزشی به برخی از مدارس شاهد کاهش تراکم دانش آموزان در کلاس های درسی و بالا رفتن کیفیت آموزش خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش مهم نیروهای انسانی مجرب در بالا بردن سطح کیفی آموزش مدارس افزود: با فراهم آوردن شرایط مناسب برای قشر فرهنگی کیش به ویژه معلمان و اساتید مجرب می توان سطح کیفی آموزش در این منطقه را نسبت به سنوات گذشته ارتقا داد.

رحیم سرهنگی تصریح کرد: اقدامات و پیگیری های موثری از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مدیریت پشتیبانی سازمان و اداره آموزش و پرورش در راستای رسیدگی به وضعیت فضاهای آموزشی و تجهیز و آماده سازی مدارس انجام گرفته است که باید از تلاش های آن ها تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از معاونان و مسولان سازمان و آموزش و پرورش از روند پیشرفت بهسازی و نوسازی البرز، الغدیر، هاجر، هدف، مولوی، خوارزمی و مهر بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: