شرکت آلومینای ایران

آینده روشن شرکت آلومینای ایران

آینده روشن شرکت آلومینای ایران
کدخبر : 59552

شه‌بخش در جلسه شورای معاونین این شرکت که امروز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیریت این شرکت برگزار گردید تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، آینده شرکت آلومینای ایران بسیار روشن است و این امر با انجام پروژه‌های توسعه شرکت و حمایت و راهبری ایمیدرو تحقق خواهد یافت.

در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران مستقل شرکت آلومینای ایران برگزار شد، دکتر شه بخش، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران، بر اهمیت توجه بیشتر به ارزشهای سازمانی و مسائل پرسنلی تاکید ویژه داشته و همفکری، همکاری و هم‌افزایی معاونین و مدیران را لازمه حل مشکلات مقطعی و رشد شرکت دانستند. ایشان همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در انجام موفقیت آمیز پروژه های توسعه‌ای شرکت،استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری با مراکز علمی در کنار دانش و تجربه مدیران و کارشناسان شرکت را عامل اصلی موفقیت‌ شرکت در به ثمر رساندن پروژه‌های توسعه دانست و تحقق اهداف تعریف شده برای این پروژه‌ها را نشانه وجود پتانسیل لازم برای رفتن به سمت مگا‌پروژه‌های آینده مانند پروژه ۵۰۰ هزارتنی تولید آلومینا به روش سینترینگ دانستند.

ایشان همچنین گفت: با عنایت به آینده روشن شرکت آلومینا و حمایت همه جانبه ایمیدرو، بی شک برکات بیشماری را در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی ، دانش فنی تکمیل زنجیره تولید، بهره گیری مناسب و موثر از زیر ساخت ها و منابع معدنی و افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رشد سریع شرکت را شاهد خواهیم بود.

دکتر شه بخش خاطرنشان ساخت: به طور حتم تحقق این اهداف با همدلی، پشتکار و مجاهدت، ریسک‌پذیری و مسئولیت‌پذیری همه سطوح سازمان میسر خواهد شد.

همچنین ایشان دستورات ویژه‌ای به معاونت مالی و اداری جهت نظارت بیشتر، ایجاد وحدت رویه، استانداردسازی و به روز رسانی دستورالعمل‌های حوزه منابع انسانی داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: