تجلیل از رسانه تصویری فرابورس ایران در جشنواره ملی بورس و رسانه

«واچار» برگزیده شد

«واچار» برگزیده شد
کدخبر : 59566

در مراسم اختتامیه جشنواره بورس و رسانه که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، تلویزیون اینترنتی «واچار» در بخش مستند و گزارش به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان این جشنواره شناخته شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، روز گذشته مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بورس و رسانه با حضور رئیس سازمان بورس، گروهی از مدیران بازار سرمایه و خبرنگاران در محل این سازمان برگزار شد.

طی این مراسم برترین آثار ارسالی از میان بیش از یک هزار و 100 اثر تخصصی، مورد تجلیل قرار گرفت که تلویزیون اینترنتی «واچار» نیز در بخش مستند و گزارش در رقابتی سخت میان چندین اثر تخصصی، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌کنندگان این جشنواره شناخته شد.

شایان ذکر است این جشنواره شامل دو بخش بود و شرکت‌کنندگان می‌توانستند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.

بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و شامل زیربخش‌های خبر، گزارش، گفتگو، تیتر و یادداشت، مقاله و سرمقاله بود.

بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیر بخش‌های گزارش و مستند و نیز گفتگو و اجرا بود. تلویزیون اینترنتی «واچار» در این بخش یکی از برگزیدگان جشنواره شد.

گفتنی است در این جشنواره، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگار، بالغ‌بر ۱۱۰۰ اثر را در بخش‌های مختلف ارسال کرده بودند و آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری بررسی و روز گذشته برترین‌های جشنواره معرفی شدند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: