معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

تمدید تفاهمنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد قشم روی میز وزارت

کدخبر : 59596

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌منطقه آزاد قشم گفت: پیش نویس تفاهمنامه تمدید تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منطقه آزاد قشم تدوین و جهت بررسی به وزارتخانه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ادریس راموز با اعلام این مطلب بیان داشت: پیش از این اختیارات وزارت ارشاد در قالب یک تفاهمنامه مشترک، به منطقه آزاد قشم و چند منطقه آزاد دیگر در قالب راه اندازی تشکیلات یک اداره کل مستقل از استان، تفویض شده بود

وی ادامه داد: مردادماه سال جاری، مدت زمان تفاهمنامه سه ساله بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایان یافته و از سوی دبیرخانه هم اقدامی برای «تمدید تفاهمنامه» صورت نگرفته بود.

به گفته راموز، هم اکنون با توجه به جایگاه و نقش والای فرهنگ و هنر در مسیر توسعه و پیشرفت جزیره قشم و ضرورت همگرایی و هم افزایی سازمانی در این فرآیند، پیش نویس تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد تجاری_ صنعتی قشم تدوین و جهت بررسی واعلام نظر به وزارتخانه ارسال شده و امیدواریم در هفته آینده این تفاهم نامه منعقد گردد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌ منطقه آزاد قشم تاکید کرد: دغدغه مندی فعالین فرهنگی و رسانه ای جزیره مبنی بر حفظ یکپارچگی فرهنگی جزیره را ارج می نهیم و تمام تلاش خود برای تحقق این مطالبه به کار گرفته ایم‌.

راموز در پایان خاطرنشان ساخت: تفاهمنامه یادشده پس از طی تشریفات قانونی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و وزیر فرهنگ و ارشاد به امضا خواهد رسید و امیدواریم این موضوع مسیر دستیابی به توسعه همه جانبه فرهنگی را هموار سازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: