مدیرکل سازمان اموال تملیکی تهران:

خودروهای ضبط شده به‌زودی به فروش می‌رسند

خودروهای ضبط شده به‌زودی به فروش می‌رسند
کدخبر : 59602

۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه به مزایده گذاشته می‌شود.

حسین ایزدی در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۸۵ خودرو قاچاق، ۱۰۵ خودرو ضبطی و ۱۶۶ خودرو متروکه جمعاً به تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد.

وی افزود: این خودروها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته می‌شود. در همین راستا امروز جلسه‌ای با دادستان و مسئولان محیط زیست داریم. تعداد ۱۰۵ دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارد و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهد داشت که به زودی این اقدام انجام می‌شود.

ایزدی درباره آخرین آمار تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران گفت: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد ۴۹۷۶ ردیف کالا به ارزش ۲۹۳۵ میلیارد تومان در سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده که به لحاظ تعداد ۲۹۱ درصد و از نظر ارزش ۱۵۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران با اشاره به مقایسه آمار فروش نیمه اول امسال نسبت به سال گذشته گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۷۷۶ ردیف کالا به ارزش ۴۱۹ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان توسط سازمان اموال تملیکی استان تهران به فروش رسیده که در مقایسه با ۶ ماهه سال قبل از نظر تعداد ۳۹ درصد و از نظر ارزش ۷۲۹ درصد رشد یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: