در جریان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت؛

عقد دو تفاهم‌نامه بین پتروشیمی جم پیلن با شرکت‌های پژوهش و فناوری پتروشیمی و مهرکام پارس/تولدی از جنس شکست تحریم‌ها در پتروشیمی جم‌پیلن

عقد دو تفاهم‌نامه بین پتروشیمی جم پیلن با شرکت‌های پژوهش و فناوری پتروشیمی و مهرکام پارس/تولدی از جنس شکست تحریم‌ها در پتروشیمی جم‌پیلن
کدخبر : 59633

در سومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، دو تفاهم‌نامه بین شرکت پتروشیمی جم پیلن با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهرکام پارس با گرید جدید پلی پروپیلن با حضور «نعمت الله ترکی» مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و «مرتضی شاهمیرزایی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم‌پیلن، در حاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن امضای این دو تفاهم نامه همکاری، از گرید جدید شرکت پتروشیمی جم‌پیلن با کاربرد تولید قطعات تزریقی در صنعت خودرو و لوازم خانگی نیز رونمایی شد.

این گرید جدید که در دسته کوپلیمرهای ضربه‌پذیر قرار دارد و مورد استفاده در صنایع خودرو سازی است، با ارتقای کیفی محصولاتی مثل داشبور باعث افزایش کیفیت قطعات خودروسازی در کشور می‌شود.

گفتنی است، این محصول جدید با تنوع در سبد محصولات شرکت جم پیلن، به افزایش ارزش افزوده محصولات، نوآوری، کاهش هزینه و ارتقای کیفی محصولات برای مشتریان هدف کمک خواهد کرد.

پیش بینی می شود که این محصول بتواند حجم بازار سالیانه ۲۰ هزارتن را در صنعت پتروشیمی کشور به خود اختصاص دهد.

شرکت جم پیلن تولیدکننده انواع گریدهای پلی‌پروپیلن با نام تجاری”JAMPILEN” با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد Spheripol با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار تن در سال می‌باشد. این شرکت قادر به تولید بیش از ۱۲۰ نوع از گریدهای پلی‌پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر(هتروفاز) و ترپلیمر با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی‌پروپیلن در بازار ایران و جهان است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: