سازمان منطقه آزاد ماکو

عزم سازمان منطقه آزاد ماکو برای رفع مشکلات بازارچه مرزی

عزم سازمان منطقه آزاد ماکو برای رفع مشکلات بازارچه مرزی
کدخبر : 59694

مسائل و مشکلات بازارچه مرزی منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان،‌ دادستان ماکو، معاون فنی و زیربنایی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، شهردار ماکو ، هیئت امنای بازارچه و اصناف و کسبه این بازارچه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل روز جمعه در این جلسه گفت: ما به دنبال رونق اقتصادی و کسب و کار در بازارچه مرزی هستیم و در این خصوص باید موانع و کمبودها شناسایی و احصا شود.

حسین گروسی با بیان اینکه رفع مشکلات مطروحه با هم افزایی و همکاری سازمان منطقه آزاد، شهرداری و خود اصناف و کسبه میسر است افزود: تبلیغات درست و معرفی بازارچه در کنار رفع مشکلات و کنترل قیمت ها، موجب رونق بازارچه می شود.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش برای شناساندن ماکو در سطح ملی انجام شود اضافه کرد: از ایده ها و پیشنهادات تمامی نخبگان و دانش آموختگان در راستای رونق این بازارچه استقبال می کنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: بازارچه های مرزی شریان های اقتصادی ودر جذب گردشگر خرید نقش ویژه ای دارد.

حمزه حورسی با بیان اینکه جذابیت این بازارچه برای مسافران بسیار بالا است افزود: تعمیر و نگهداری بازارچه باید به جد تعیین تکلیف شود

سازمان و شهرداری در خصوص رفع مشکلات انبار، تعمیر و نگهداری این بازارچه و مشکلات پارکینگ همکاری می کنند.

وی بر لزوم فعال سازی بازارچه مرزی تاکید کرد و اظهار داشت: این سازمان بصورت مدون پیگیر مسائل بازارچه مرزی و رفع مشکلات و فعال سازی آن خواهد بود.

در این جلسه در خصوص تنظیف و نگهداری فضای سبز،‌محوطه سازی و آسفالت پارکینگ و صدور سند مالکیت برای برخی مغازه ها که هنوز مشکل کاربری دارند و مشکل انبار بحث و تبادیل نظر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: