بانک ملی ایران

دو روز فرصت ، برای شرکت در مسابقه «۹۵ سال همراهی»

دو روز فرصت ، برای شرکت در مسابقه «۹۵ سال همراهی»
کدخبر : 59719

برای شرکت در مسابقه «۹۵ سال همراهی» ویژه گرامیداشت نود و پنجمین سالروز تأسیس بانک‌ملی‌ایران‌ که در دو بخش عکاسی و خاطره گویی برگزار می شود، تنها دو روز (تا سوم مهرماه جاری) فرصت باقی است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه‌مندان می‌توانند به طور همزمان در هر دو بخش مسابقه شرکت کنند.برای شرکت در مسابقه می توانید آثار خود را تا سوم مهرماه سال جاری فقط از طریق شناسه @bmiframe در پیام‌رسان بله ارسال کنید.

برای این مسابقه جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است.به نفر اول در بخش عکاسی ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰ میلیون تومان و در بخش خاطره‌گویی نیز ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

قابل توجه علاقمندان به شرکت در مسابقه عکاسی اینکه موضوع عکس‌های ارسالی  باید درباره بناها، شعبه‌ها و هرگونه نماد یا الِمان مرتبط با بانک‌ملی‌ایران باشد.همچنین هر شخص می‌تواند برای شرکت در مسابقه حداکثر دو عکس ارسال کند.

این مسابقه محدودیت سنی دارد و حداقل سن شرکت‌کنندگان ۱۲ سال است.همچنین آثاری که با دوربین عکاسی ثبت شده باشند در مسابقه پذیرفته می‌شوند.

در بخش خاطره‌گویی نیز موضوع فیلم‌های ارسالی باید تعریف یک خاطره از بانک‌ملی‌ایران باشد. شرکت‌کننده در مقابل دوربین قرار گرفته و یک خاطره درباره بانک‌ملی‌ایران را تعریف می‌کند.

شرکت در مسابقه خاطره‌گویی محدودیت سنی ندارد.

گفتنی است بانک‌ملی‌ایران به عنوان برگزارکننده، حق استفاده از فیلم و عکس‌های پذیرفته‌شده را در رسانه‌های چاپی، فیلم، تیزر، بروشور، فضای مجازی و سایر موارد فرهنگی با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال فیلم و عکس به منزله قبول همه مقررات مسابقه است و شرکت‌کننده، مالک اثر شناخته می‌شود. در صورتیکه خلاف آن اثبات شود اثر حذف و تمامی امتیازات متعلق به آن ابطال می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر عهده شرکت‌کننده بوده و از عهده برگزار کننده خارج است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال بانک‌ملی‌ایران @bankmelli1307  در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: