بیمه دانا

تقدیر آموزش و پرورش استان گیلان از خدمت رسانی شایسته شعبه انزلی بیمه دانا

تقدیر آموزش و پرورش استان گیلان از خدمت رسانی شایسته شعبه انزلی بیمه دانا
کدخبر : 59832

در دیدار مدیران ارشد آموزش و پرورش استان گیلان با رئیس و مسئولان شعبه انزلی بیمه دانا، بر گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، در نشست مشترک مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر امورمالی استان گیلان و روسای ادارات رفاه و تعاون شهرستان‌های بندرانزلی، رضوانشهر، تالش، حویق و آستارا با رئیس شعبه انزلی بیمه دانا که روز 28 شهریورماه جاری در محل این شعبه برگزار شد، در خصوص راه‌های گسترش مناسبات دوجانبه و طرح جدید بیمه دانا با عنوان سفیران فرهنگی بیمه، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه، مدیران ارشد آموزش و پرورش استان گیلان ضمن قدردانی از خدمات شایسته بیمه دانا به فرهنگیان این استان، عملکرد این شرکت را بسیار مطلوب و مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند که بیمه دانا با ادامه‌ی مسیر خدمت‌رسانی به این صنعت و بیمه‌شدگان، بتواند ثبات و بقای خود را بیش از پیش در صنعت بیمه نهادینه کند.

در این نشست همچنین مدیران ارشد آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی مطلوب شعبه انزلی به فرهنگیان این استان، برگزاری این‌گونه جلسات را در گسترش روابط و مرتفع نمودن مشکلات احتمالی بسیار موثر دانستند و در پایان از تلاش‌ها، خدمات و حسن خلق کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: