منطقه آزاد ماکو

ارتقای ورزش نیاز به اعتبارات ویژه دارد

ارتقای ورزش نیاز به اعتبارات ویژه دارد
کدخبر : 59888

نماینده مردم ماکو، شوط،‌پلدشت و چالدران در مجلس گفت: ارتقای ورزش کشور و به تبع آن ورزش منطقه آزاد ماکو نیاز به تخصیص و افزایش اعتبارات ویژه دارد و نباید برای هزینه در ورزش فروگذاری کرد.

محمد علیپور رحمتی روز پنجشنبه در آئین افتتاحیه مسابقات کونگ فو قهرمانی کشورانتخابی تیم ملی جوانان که به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار شد افزود: برگزاری این رقابت در منطقه ازاد ماکو باعث شناسانده شدن این منطقه بی نظیر گردشگری و اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو در پرورش استعدادهای ورزشی کارنامه درخشانی دارد اضافه کرد: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامت، جسم و روح در زندگی افراد، نقشی اساسی و بنیادی ایفا می‌کند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی نیز در آئین افتتاح رقابت های کونگ فو قهرمانی کشوری که با حضور ۳۵۰ نفر از سراسر کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود ضمن تقدیر از دست اندرکاران و میزبان این مسابقات گفت:‌ این مسابقات در رده سنی جوانان برای انتخاب تیم ملی برگزارمی شود .

علینژاد از تمامی مسئولین بخصوص مسئولین منطقه آزاد ماکو و استاد گروسی  که از پیشکسوتان و اساتید کونگ فو کشور است تقدیر کرد و افزود: این رقابت ها در رده سنی جوانان در هفت وزن ۵۴، ۶۳، ۶۸، ۷۳، ۷۸، ۸۳ و ۸۸ کیلوگرم طی روزهای ۶ و ۷ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

صداقت دبیر فدراسیون کونگ فو کشورنیز گفت:‌من به این باور رسیدم که تنها راه رشد و توسعه کونگ فو چه در سطح ملی و منطقه ای، دانایی محوری است و بس.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید