منطقه آزاد ماکو

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات کونگ‌فو جوانان انتخابی تیم ملی شد

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات کونگ‌فو جوانان انتخابی تیم ملی شد
کدخبر : 59890

رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی جوانان کشور، انتخابی تیم ملی جوانان که از دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ رزمی کار در سالن ۲۰۰۰ نفری ولیعصر ماکو آغاز شد، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،در پایان این رقابت ۲ روزه، آذربایجان غربی با ۲ نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی اول ایستاد و تیم فارس با ۲ مدال طلا و یک برنز،  در جایگاه دوم قرار گرفت.

عنوان سوم این مسابقات هم به تیم استان البرز با یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز رسید و تیم هرمزگان برنده جام اخلاق شد.

با اعلام فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، نفرات برتر این دوره از مسابقات به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کونگ‌فو جوانان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کونگ‌فو در حاشیه برگزاری رقابت‌های کونگ‌ دفعهفو قهرمانی جوانان کشور در منطقه آزاد ماکو، از میزبانی خوب سازمان منطقه آزاد تقدیر کرد.

دبیر فدراسیون کونگ فو هم ضمن تقدیر از میزبانی خوب مسابقات در منطقه آزاد ماکو، اظهار کرد: سطح رقابت ها از لحاظ فنی بسیار بالا بود و نخبه های استان ها در رشته کونگ فو حضور داشتند، چراکه بهترین آنان برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

مهدی صداقت به شرکت ۱۶۰ ورزشکار در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران در قالب ۳۰ استان در رقابت ها شرکت کردند.

مسابقات جهانی کونگ فو آبان امسال به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: