سازمان منطقه آزاد قشم

ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند

ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند
کدخبر : 59898

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیان خاطرات و اتفاق های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاثیر بسیار زیادی در معرفی صحیح آرمان های انقلاب دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در دوره تاریخی بی مانندی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: ایثارگران به عنوان نماد و یادگار دوران دفاع مقدس شناخته می شوند و این مقدس بودن دفاع به معنای در اتصال و ارتباط مستقیم بودن با خداوند متعال است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم قطعا خدمات زیادی جهت توسعه و پیشرفت جزیره داشته است، اما باید پذیرفت که در سال های گذشته کم کاری هایی هم بوده که باید برای جبران آنها برنامه ریزی کرد.

پیغامی در پایان خاطرنشان کرد: با وحدت و هم افزایی و همراهی، با احیای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف اجتماعی می توانیم به پایه گذاری یک سیستم برپایه حق در نظام جمهوری اسلامی کمک کنیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گفت: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس فرصتی جهت انجام وظیفه برای تکریم و تجلیل از ایثارگران، رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و خانواده های آنها در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم فراهم شد.

کوروش آموزگار تصریح کرد: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون ایثار و رشادت های ایثارگران بوده و تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در حقیقت تجلیل از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی آنهاست.

براساس این گزارش در این مراسم از 71 تن از ایثارگران و رزمندان و خانواده شهدای دوران دفاع مقدس عضو خانواده سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: