بانک کشاورزی

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم (ص)

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم (ص)
کدخبر : 59908

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی با ارسال پیامی، آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت. در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فاعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا»

ولادت با سعادت پیامبر خوبی ها و مهربانی ها، شفیع دنیا و آخرت، رسول هدایت، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و میلاد مسعود ششمین کوکب درخشان آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) و نیز هفته وحدت، گرامیداشت اتحاد و همدلی مسلمانان و بزرگداشت قدرت و شکوه همبستگی را به خواهران و برادران مسلمانم در جای جای میهن اسلامی عزیزمان تبریک و تهنیت می گویم.

این ایام مبارک، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به خود یادآور شویم که انسجام و همبستگی، رمز موفقیت، پیروزی و سربلندی است و ما ملت بزرگ ایران، از هر قوم و نژاد و با هر عقیده و مذهب، بر سیاق سیره پیامبر اکرم (ص)، درسایه اتحاد، همدلی، اعتدال و مهربانی، با تعامل سازنده در مسیری مشترک برای نیل به هدفی شکوهمند، که همانا حفظ و حراست از کرامت و شکوه ایران اسلامی است، گام بر می داریم.

ضمن تبریک مجدد این ایام باسعادت، از خداوند بزرگ برای همه مردم ایران به ویژه همکاران تلاشگرم در بانک کشاورزی، تندرستی و توفیق اثرگذاری در راه تحقق اهداف و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

فرشید فرخ نژاد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: