عزیزنژاد، عضو هیات مدیره بانک ملی مطرح کرد:

ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک

 ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک
کدخبر : 59989

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در دیدار با احمد ملکی راد، رئیس اداره امور شعب شمال تهران و بازدید از شعب ممتاز ملی و آفریقا بر ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک تاکید کرد.

صمد عزیزنژاد در این دیدار ضمن مذاکره با کارکنان بانک بر جذب منابع موثر در طرح عیار ملی به منظور بهینه کردن وضعیت منابع ارزی و ریالی بانک تاکید کرد و گفت: بهداشت اعتباری باید در تشکیل پرونده های جدید بانک به صورت جدی رعایت شود.

وی در ادامه با تاکید بر پیگیری مطالبات غیرجاری بانک توسط کارکنان تا حصول نتیجه، اظهار کرد: افزایش مطالبات غیرجاری، می تواند اثری جدی بر هزینه های بانک داشته باشد، از این رو باید موضوع پیگیری این مطالبات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی  ایران همچنین در بخش دیگری از این دیدار به مسائل مربوط به مشتریان بزرگ بانک اشاره کرد و افزود: انتقال و پیگیری مشکلات مربوط به مشتریان بزرگ بانک از طریق ادارات امور شعب  به اعضای هیات مدیره و هیات عامل، می تواند یکی از راهکارهای اصلی رفع چالش های مربوط به این مشتریان باشد.

عزیزنژاد همچنین در ادامه با تاکید بر تقویت روحیه مشارکت در میان کارکنان با هدف تسهیل و تسریع در امور مشتریان، اظهار کرد: حمایت از مشتریان اعتباری و قدیمی و جلوگیری از مهاجرت آنها به بانک‌های دیگر، همچنین ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان جدید از جمله اموری است که کارکنان بانک باید به عنوان اصلی ترین وظایف خود در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین در خاتمه با اشاره به این که همه کارکنان بانک ملی ایران  باید به رشد و اعتلای بانک و حفظ سرمایه ارزشمند آن که اعتماد مشتریان است کمک کنند.

 وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اعتماد مشتریان مهم ترین دارایی و سرمایه بانک ملی ایران است و برای ادامه روند رشد و توسعه این بانک باید در راستای حفظ هرچه دقیق تر این سرمایه گام برداشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: