ایمیدرو

بازدید رییس هیات عامل ایمیدرو و مدیران فولادی از توانمندی های ساخت تجهیزات MMTE

بازدید رییس هیات عامل ایمیدرو و مدیران فولادی از توانمندی های ساخت تجهیزات MMTE
کدخبر : 59999

مهندس موثقی نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در راس هیاتی متشکل از معاونان این سازمان و مدیران عالی رتبه صنعت فولاد و مس کشور با حضور در شرکت مهندسی فولاد کار الوند از زنجیره فرایند طراحی تا ساخت تجهیزات تکنولوژیکی صنایع فولاد بازدید کردند.

معاون وزیر صمت با ارزیابی شبکه دانش محور مهندسی و ساخت تجهیزات و تجارب همکاریهای فنی در حوزه پشتییانی صنایع معدنی گفت: انباشت تخصص های موجود در گروه  MMTE  ایجاب می نماید تا کارخانجات سازنده تجهیزات صنعتی این مجموعه، خدمت رسانی فراتری در توسعه طرح های پیشران حوزه معادن و صنایع معدنی کشور داشته باشند .

وی با بیان اینکه طرح های پیشران صنعت فولاد عمدتا در گستره مجتمع های صنعتی فولاد مبارکه، چادرملو و گل گهر به عرصه اجرا خواهد رسید، عنوان کرد که ایمیدرو از تمام ظرفیت های موجود بخش دولتی و خصوصی نظیر MMTE   که با توسعه ظرفیت ها, مبدع پیشگامی و حداکثرسازی سهم صنایع معدنی در توسعه اقتصادی بوده اند حمایت می کند .

دکتر همتی مدیرعامل گروه MMTE  نیز در برنامه بازدید مدیران ارشد فولادی در خصوص توانمندی ها و دستاوردهای این شرکت در اجرای ۱۸ پلنت فولادی در ۲۱ سال گذشته پرداخت .

به گفته وی، سهم ۵۷ درصدی MMTE  و شرکتهای تابعه در اجرای طرح های احیاء و تولید آهن اسفنجی ، مصداق بارز کنش گری موثر در صحنه تولید ملی ست که این ظرفیت می تواند در تراز بالاتری در راستای رفع نیازهای جاری و تخصص پایه فولاد به کار گرفته شود.

دکتر همتی با بیان اینکه این شرکت با دارابودن دانش فنی میدرکس از شرکت کوبه استیل ژاپن همواره مورد تایید ارائه دهنده دانش فنی بوده و از سوی این مجموعه به بسیاری از متقاضیان سرمایه گذاری در سطح منطقه معرفی شده است .

وی عنوان کرد که دعوت به حضور در دو طرح توسعه احیاء و گندله سازی در کشورهای عراق و روسیه که به زودی با تست ارزیابی کیفی ۴۰ هزار تن گندله در فرایند احیاء یکی از مجتمع های صنعتی ایران صورت خواهد گرفت از جمله مواردی است که نشان دهنده توجه کشورهای منطقه به تخصص های موجود در ایران است .

در این برنامه مدیرعامل شرکت فولادکار الوند با ارائه گزارش فنی و تبیین مزیت های رقابتی این مجموعه،، زنجیره طراحی تا تولید تجهیزات را مورد معرفی قرار داد.

مهندس باباگلی با اشاره به دانش فنی و ظرفیت های ایجاد در شرکت فولاد کار الوند یادآور شد که ساخت بسیاری از تجهیزات تناژ بالای تولید شده در این کارخانه به جهت اهمیت آن از سوی میدرکس در گزارش جهانی سالانه این مجموعه معتبر ارائه می شود .

وی عنوان کرد این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید ماهانه ۳۰۰ هزار تن و سالانه ۳۶۰ هزار تن تجهیز با فناوری بالا را در خود جای داده است و اکنون MMTE قادر است با تجمیع توان گروهی خود ، یک پلنت فولادی را در مدت زمانی کمتر از ۲۴ ماه به مرحله اجرا درآورد .

معاونان طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی و همچنین برنامه ریزی و توانمند سازی ایمیدرو، مدیران شرکت های ملی فولاد ایران، ایمپاسکو، گروه فولاد مبارکه ، صنعتی و معدنی چادرملو، صنعتی و معدنی گل گهر، معاون شرکت ملی مس ایران، معاون استانداری و مدیرکل صمت استان البرز ، رئیس هیات عامل ایمیدرو را در برنامه بازدید و ارزیابی فرصت های همکاری همراهی نمودند .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: