بیمه ایران

برگزاری آیین رونمایی از تندیس شهدای بیمه ایران در ساختمان مرکزی

برگزاری آیین رونمایی از تندیس شهدای بیمه ایران در ساختمان مرکزی
کدخبر : 60025

همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد(ص) وامام جعفر صادق(ع)، در آیینی با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران، حجت الاسلام والمسلیمن لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران و جمعی از مدیران بیمه ایران، از تندیس و نماد شهدای بیمه ایران در ساختمان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شریفی در حاشیه آئین رونمایی از تندیس شهدای بیمه ایران گفت: بیمه ایران در دوران دفاع مقدس با نوآوری و خلاقیت و ارائه طرح های بیمه ای ویژه شرائط جنگی اقدامات تاثیر گذاری برای حفظ و حراست از ساختار اقتصادی کشور انجام داده و شهدایی را تقدیم این انقلاب نمود.

وی در ادامه افزود: شهدا زنده و ناظر اعمال و رفتار ما هستند و ما در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، این تندیس ها را نصب کردیم تا نام و یاد آنها برای همیشه زنده نگهداشته شود.

حجت الاسلام لطف الله ثقفی ضمن ابلاغ پیام تشکر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از روحیه ایثارگری مدیر عامل و کارکنان بیمه ایران، با اشاره به سخنان امام علی ( ع) و مقام معظم رهبری اظهار داشت : زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و نصب تندیس شهدا در ساختمان مرکزی بیمه ایران نشان دهنده جایگاه والای شهیدان در بیمه ایران و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شایان ذکر است در این مراسم مجتبی افخمی مشاور مدیر عامل بیمه ایران در امور ایثارگران توضیحاتی در خصوص شهدای بیمه ایران و تعداد و وضعیت ایثارگران، جانبازان و اعضای خانواده شاغل آن ها در شرکت ارائه نمود و در ادامه مراسم ، از تندیس شهیدان حسین غروی، ناصر قاسمی، مهدی علی بیگلو و داراب طولابی فرد رونمایی به عمل آوردند.

منبع خبر: روابط عمومی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید