دادستان کل کشور در سفر به منطقه آزاد ارس؛

دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصاد در کنار دولت است

دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصاد در کنار دولت است
کدخبر : 60114

دادستان کل کشور در سفر به منطقه آزاد ارس و بازدید از واحدهای تولیدی منطقه، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصادی در کنار دولت است و در نقش مطالبه‌گر در این زمینه عمل می‌کند. برای رفع تحریم‌ها و عبور از گردنه‌های سخت و رسیدن به قله همیشه به قوه مجریه کمک کرده و خواهیم کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد افزود: کمکی که دستگاه قضایی به تولید می‌تواند کند بیشتر مربوط به رفع موانع حقوقی و قضایی است، اگر واحد تولیدی پرونده‌ای دارد مشکلات حقوقی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد دستگاه قضا می‌تواند حل و فصل کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکسری از مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی است و قوه قضائیه در این زمینه امکان کمک دارد، خاطرنشان ساخت: برخی از مشکلات نیز مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و قوه قضاییه به اعتبار عضویت در ستاد رفع موانع تولید  تلاش دارد با دستگاه‌های اجرایی تعامل نماید و در جهت رفع مشکلات گام بردارد‌.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و این مشکلات اقتصادی کشور حل شود و در رفع تحریم‌ها و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی با همدیگر تعامل داشته باشیم.

دادستان کل کشور، از 2 واحد تولیدی شرکت ره پویان جبهه سبز تولید کننده سازه‌های گلخانه‌ای و واحد تولیدی راکد پاناچوب در منطقه آزاد ارس بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این دو واحد تولیدی قرار گرفت و دستورهای لازم را در راستای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: