شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس

قبولی 56 درصد داوطلبان آزمون MBA بازار سرمایه

 قبولی 56 درصد داوطلبان آزمون MBA بازار سرمایه
کدخبر : 60164

میزان قبولی داوطلبان دومین آزمون جامع دوره‌های MBA بازار سرمایه نزدیک به 56 درصد بوده است که در این بین شرکت‌کنندگان «سازمان مدیریت صنعتی» با حدود 64 درصد قبولی، بیشترین میزان قبولی را در آزمون مذکور رقم زدنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، در حال حاضر 4 دانشگاه و مرکز طرف قرارداد، دورهای MBA بازار سرمایه را برگزار می‌کنند که به شرط قبولی با معدل بالای 17 و قبولی در آزمون جامع پایان دوره که با نظارت سازمان بورس برگزار می‌شود، دو مدرک حرفه‌ای اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه به داوطلبان تعلق می‌گیرد.

بر این اساس دومین آزمون جامع MBA بازار سرمایه، 30 شهریور ماه 1402 برگزار شد که 184 داوطلب حاضر از چهار مرکز دانشگاه الزهرا، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه خوارزمی و سازمان مدیریت صنعتی در آن شرکت کردند.

بررسی نتایج آزمون به تفکیک مرکز و دانشگاه، توسط مدیریت آموزش شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس انجام شده که درصدهای قبولی هر مرکز به شرح زیر است:

1. سازمان مدیریت صنعتی: 63.9 درصد

2. دانشگاه الزهرا: 55.6 درصد

3. دانشگاه علامه طباطبایی: 54.2 درصد

4. دانشگاه خوارزمی: 52.7 درصد

بنا بر این گزارش، شرکت‌کنندگان سازمان مدیریت صنعتی با حدود 64 درصد آمار قبولی، بهترین عملکرد را در دومین آزمون MBA بازار سرمایه داشته‌اند. پس از این مرکز به ترتیب دانشگاه الزهرا، علامه طباطبایی و دانشگاه خوارزمی رتبه دوم تا چهارم بیشترین درصد قبولی داوطلبان را در دومین آزمون MBA بازار سرمایه کسب کرده‌اند.

همچنین میزان قبولی کل داوطلبان دومین آزمون جامع دوره‌های MBA بازار سرمایه نزدیک به 56 درصد بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید