سازمان منطقه آزاد کیش

ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش

ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش
کدخبر : 60228

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری که شامگاه یکشنبه 16 مهر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استانداردها و ایجاد زیرساخت های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید