بیمه ایران

بازدید مدیرعامل از اداره کل فناوری اطلاعات و آمار

بازدید مدیرعامل از اداره کل فناوری اطلاعات و آمار
کدخبر : 60253

حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به همراه سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری در اداره کل فناوری حاضر و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت حوزه فناوری شرکت قرار گرفت.

شریفی که هدف از این حضور را دیدار چهره به چهره با همکاران عنوان نمود پس از دریافت گزارش مبسوط همکاران  اظهار داشت منتظر فرصت مناسب بودم که از نزدیک مراتب قدردانی و سپاس خودم را به صورت حضوری به همکاران ابلاغ کنم  

وی با اشاره به لزوم حفظ امادگی در مواجهه با خطرات احتمالی گفت  کار ما بیمه گری و برنامه ریزی برای دفع خطر می‌باشد و لذا همواره باید برنامه لازم را داشته باشیم. تجهیزات را نوسازی کنیم و از مدل های جدید تر استفاده کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به تلاش شبانه روزی و حضور تمام وقت اخیر همکاران در اداره کل فناوری اطلاعات برای رفع مشکل قطعی سیستم اشاره داشت با توجه به فرسودگی بعضی از قطعات  درخواست خرید و نوسازی متناسب با نیازهای روز را برای هیات مدیره محترم  ارسال کنید و حتما هیات مدیره هم همراهی لازم را خواهندداشت.

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه  برای بقاء شرکا و تضمین آینده  باید مدل ذهنی خودمان را در حل مسایل عوض کنیم اضافه نمود  از تلاش همه همکاران سابق در فناوری تشکر میکنم اما باید بپذیریم که اتفاق خیلی خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در بیمه ایران اتفاق افتاده است برای مثال جناب دکتر خاندوزی از خدماتی که در برنامه کاربردی درمان ارایه میشود بسیار خرسند شده و دستور داده شده که تمام خدمات از مسیر این نرم افزار به بیمه شده گان ارائه شود

در ابتدای این دیدار سلامی با اشاره به حضور شبانه روزی اخیر در خصوص اقدامات ترمیمی صورت گرفته گزارش خود را ارائه و در ادامه بابایی مدیر کل فناوری اطلاعات و معاونین به بیان دلایل وقوع اختلال در سیستم های نرم افزاری شرکت پرداختند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید