شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه

۴ ایستگاه جدید مترو از فردا پذیرش مسافر دارد/پذیرش مسافر در ۴ ایستگاه جدید مترو از فردا

۴ ایستگاه جدید مترو از فردا پذیرش مسافر دارد/پذیرش مسافر در ۴ ایستگاه جدید مترو از فردا
کدخبر : 60286

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از پذیرش مسافر در ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ و ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ از روز چهارشنبه ۱۹مهرماه خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ مسعود درستی با بیان اینکه مراسم افتتاح ۴ ایستگاه مترو سه شنبه ۱۸مهرماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و دکتر زاکانی شهردار تهران و مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، گفت: پذیرش مسافر در ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ و ایستگاه‌های شهید آرمان علی‌وردی، شهران و شهرزیبا در خط ۶ مترو از فردا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳ ایستگاه بهره‌برداری‌شده در خط ۶ مترو قرار دارد، افزود: این خط تاکنون با ۱۷ ایستگاه در قالب ۲۷ کیلومتر مسیر به شهروندان و مسافران متروی پایتخت سرویس‌دهی می‌کرد و در حال حاضر با افتتاح ۳ ایستگاه جدید، تعداد ۲۰ ایستگاه و ۳۳/۵ کیلومتر مسیر از محدوده دولت‌آباد تا کوهسار در خدمت مسافران شهر زیرزمینی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه میدان کتاب، خط هفت مترو با ۲۵ کیلومتر و ۲۱ ایستگاه دسترسی شهروندان و مسافران مترو به شمال غرب پایتخت تسهیل می شود.

وی درباره نحوه سرویس‌دهی در خط شش نیز گفت: ساعت فعالیت ایستگاه‌های جدید همانند تمام ایستگاه‌های خطوط درون‌شهری از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲:۰۰ است و فاصله حرکت قطارها در خط شش ۱۵ دقیقه و در خط هفت ۱۲ دقیقه است.

گفتنی است با بهره برداری از این ایستگاه ها، مجموع طول خطوط بهره‌برداری‌شده در متروی تهران و حومه  به ۲۷۹  کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها به ۱۵۵ ایستگاه رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید