بیمه میهن

در چهارمین روز از هفته ملی کودک؛ مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) بازدید کرد

در چهارمین روز از هفته ملی کودک؛ مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) بازدید کرد
کدخبر : 60309

سید هادی شیخ الاسلامی ضمن آرزوی سلامتی برای همه کودکان هم‌میهن با اهدای گل و هدیه از کودکان بستری در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) عیادت کرد.

شیخ الاسلامی در دیدار با رئیس بیمارستان ضمن خداقوت به کادر درمان گفت: از سال گذشته نگاه و سیاست سهامداری در شرکت بیمه میهن تغییر کرده و بیمه میهن فراتر از حوزه سهامداری فعالیت می‌کند و توجه ویژه‌ای به مسئولیت اجتماعی در کل کشور دارد.

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) هم در این دیدار ضمن قدردانی از توجه بیمه میهن به مسئولیت اجتماعی و حمایت از کودکان، نیازهای ضروری بیمارستان را برشمرد و چالش های پیش روی بیمارستان را با مدیران بیمه میهن درمیان گذاشت.

دکتر چوبدار گفت: با وجود اینکه بیمارستان در شمال تهران واقع شده، اما با بررسی مراجعه کننده‌ها متوجه می‌شوید بیماران اصلا از طبقه مرفه جامعه نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از کودکان بستری شده نیاز به حمایت مالی دارند افزود: مراجعات گسترده بیماران به این بیمارستان، ساخت بخش جدید ساختمان بیمارستان و تجهیز 300 تخت بیمارستانی را در اولویت نیازها قرارداده است که امیدواریم حضور بیمه میهن در هفته ملی کودک سنگ بنای حضور دیگر مسئولان و خیران برای به سرانجام رساندن این مهم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: