در دیدار وزیر ارتباطات با مشاور رئیس جمهور مطرح شد؛

اقدامات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاری قابل تقدیر است/ ‎زیرساخت‌های ارتباطاتی این مناطق تقویت می شود

اقدامات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاری قابل تقدیر است/ ‎زیرساخت‌های ارتباطاتی این مناطق تقویت می شود
کدخبر : 60334

در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجارى -صنعتى و ویژه اقتصادى بر توسعه پروژه فیبرنورى در مناطق آزاد و ویژه اقتصادى کشور تاکید شد.

 در این دیدار که با حضور برخی از مدیران عامل سازمان هاى مناطق آزاد و جمعى از مدیران دبیرخانه شورایعالى برگزار شد، وضعیت ارتباطات و زیرساخت ارتباطی در این مناطق بررسی و پیشنهاداتی در این حوزه مطرح شد.

عیسى زارع پور در این دیدار پس از استماع گزارش وضعیت زیرساخت های ارتباطى در مناطق آزاد و ویژه اقتصادى و تقدیر از اقدامات دبیرخانه شورایعالی در جذب سرمایه گذار گفت: زیرساخت های مناطق آزاد وضعیت مناسبی دارد اما موضوع توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات باید مورد توجه قرار گیرد تا به عنوان یک الگو در سرزمین اصلى مطرح شود. این زیرساخت ها می تواند به توسعه این مناطق و جذب سرمایه گذار کمک کند.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات و توسعه کسب و کارهای دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادى در دولت مردمى سیزدهم پرداخت.

‎همچنین افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در مناطق آزاد، اجرای پروژه فناوری های نوین در منطقه آزاد کیش و پیگیری راه اندازی مرکز داده بین المللی در منطقه آزاد ماکو، از موضوعاتی بود که توسط حجت الله عبدالملکى و مدیران سازمان هاى مناطق آزاد کشور مطرح و وزیر ارتباطات نیز دستوراتی در این خصوص صادر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید