منطقه آزاد قشم

رشد 35 درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری

رشد 35 درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری
کدخبر : 60494

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 1531 فقره مجوز فعالیت اقتصادی در 6 ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

سید مسعود آل عبایی با بیان این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 437 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده که است.

آل عبایی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 79 مورد مربوط به بخش صنعتی، 196 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 162 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت 1094 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده، افزود: از این تعداد 158 فقره مجوز در حوزه صنعت، 460 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 476 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی می‌باشد.

به گفته آل‌عبایی؛ تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از 35 و 22 درصد رشد دارد.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فعالان اقتصادی جهت برخورداری از معافیت های مالیاتی مرتبط با فعالیت در منطقه آزاد قشم باید در زمان مقرر برای تمدید مجوز خود اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: