سازمان منطقه آزاد قشم

بهره برداری از 20 کیلومتر پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی تا نوروز

بهره برداری از 20 کیلومتر پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی تا نوروز
کدخبر : 60507

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پروژه تعریض جاده ساحل جنوبی و ایجاد دو لاین راه استاندارد در کنار جاده موجود، سرعت یافته و هم اینک با پیشرفت 6 درصدی تا نوروز امسال، 20 کیلومتر را زیر بار ترافیکی خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید اکبریان با بیان اینکه این جاده نقش قابل ملاحظه ای در کاهش تصادفات و بار ترافیکی در زمان پیک ورود گردشگران به جزیره را به همراه خواهد داشت، افزود: این پروژه از شهر قشم تا فرودگاه طراحی شده که جمعا 60 کیلومتر را شامل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات عمرانی این پروژه تا نزدیکی مقبره شاه شهید پیشرفت داشته، اضافه کرد: این پروژه با صرف اعتبار روز حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومانی یکی از پروژه های شاخص شهرستان قشم است که در صورت اتمام، نقش قابل ملاحظه ای در ایجاد رینگ گردشگری و تسهیل عبور و مردم مردم جزیره یه همراه خواهد داشت.

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم زمان اتمام این پروژه را تا 30 ماه آینده قلمداد و اظهار امیدواری کرد به زودی نصب روزشمار اتمام این پروژه در راستای پیگیری عموم و اطلاع از زمان افتتاح، در مسیر این پروژه نصب شود.

وی همچنین در خصوص این پروژه گفت: در 50 روز گذشته، روند اجرایی بزرگراه ساحل جنوبی سرعتی شده و امید می رود با روند رو به جلوی پروژه مذکور، بتوان بخش پیش بینی شده را تا نوروز زیر بار ترافیکی برد.

پروژه ساحل جنوبی قشم به طول 60 کیلومتر در 2 لاین و حدفاصل قشم تا فرودگاه از قسمت جنوبی جزیره قشم قرار دارد و کلنگ آن از پارسال به زمین خورده و امید می رود نوروز 1405 به بهره برداری نهایی برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: