بانک توسعه تعاون

رونمایی از پوستر المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون

رونمایی از پوستر المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون
کدخبر : 60541

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پوستر المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک رونمایی کرد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: این المپیاد مزین به نام و یاد شهدای مقاومت است، شهدایی که نامشان در تاریخ اسلام می درخشد و با تاسی از نام زیبای شهدای مقاومت می توان راه آنان را ادامه داد. ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با فرهنگ عجین بوده است و صحنه ورزش صحنه احیای ارزشهاست.

وی افزود: ورزش از مهمترین بخش های زندگی انسانهاست که می تواند در ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد تاثیر مثبتی داشته باشد، چنانچه افراد بتوانند در زندگی روزمره خود، فرصت و مهلتی مناسب برای ورزش ایجاد نمایند، زندگی سالم و بهتری در کوتاه مدت و بلند مدت خواهند داشت.

شیخ حسینی تصریح کرد: هر دو جنبه ورزش حرفه ای و آماتوری حائز اهمیت است و با توجه به اینکه ورزش حرفه ای محدود به تعدادی از قهرمانان ملی و استانی است، توسعه ورزش آماتوری در سطح اجتماع و گسترش ورزش همگانی می تواند کمک زیادی به نشاط و سلامت اجتماع داشته باشد.

شیخ حسینی ادامه داد: به شخصه در اکثریت دوره های المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان حضور داشته ام و به عنوان ورزشکار، مدیر و مربی تمامی ابعاد المپیاد را تجربه نموده ام، المپیاد جلوه ای مهم از کار جمعی و کار تیمی است.

شیخ حسینی یادآور شد: این مسابقات باید در فضایی دوستانه برگزار گردد و همکاران علاوه بر جنبه رقابت توجه زیادی به جنبه های جوانمردی نیز داشته باشند ، همان گونه که در ورزش ایران همواره پهلوانی و اخلاق مداری جایگاهی ویژه داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید