در عمل به مسوولیت اجتماعی بانک مسکن صورت گرفت؛

ساخت و نوسازی ۳۳۳۲ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی

ساخت و نوسازی ۳۳۳۲ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی
کدخبر : 60547

بانک مسکن با تامین اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد ریال در ساخت و نوسازی 3332 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی و سلماس، به 100 درصد تعهدات خود در زلزله آذربایجان غربی جامه عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ خلیل ایمانی مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی در گردهمایی مدیران دستگاه‌های متولی مدیریت بحران استان که به منظور بررسی عملکرد این دستگاه‌ها در مناطق حادثه‌خیز استان به ویژه مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و سلماس برگزار شد، گفت: خوشبختانه موفق شدیم با تامین اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد ریال و پرداخت 805 فقره تسهیلات ساخت و 2527 فقره تسهیلات تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، در مجموع برای نوسازی و ساخت 3332 واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کنیم.

ایمانی افزود: همکاران ما در شعب خوی علیرغم تالمات روحی ناشی از زلزله، با تلاش بسیار پای کار ایستادند و کارنامه درخشانی از عملکرد اثرگذار بر جای گذاشتند.

مدیرشعب آذربایجان غربی تصریح کرد: تمرکز اصلی بانک مسکن طی ماه‌های اخیر در استان، تامین مالی تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی واقع در کلیه مناطق روستایی آذربایجان غربی به منظور جلوگیری از ایجاد بحران‌ها و تبعات ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل بوده است.

وی ادامه داد: بانک مسکن علاوه بر انجام تکالیف خود در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله، بیش از 1047 واحد مسکونی را در قالب نوسازی و بهسازی منازل روستایی با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان‌های مذکور تامین مالی کرده است.

ایمانی گفت: بانک توسعه ای - تخصصی مسکن در تلاش است همواره مجری طرح‌ها و منویات دولت باشد و تلاش خود را در زمینه پرداخت تسهیلات در قالب طرح‌های تکلیفی افزایش دهد.

مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی افزود: طبق آمارهای موجود، بیش از 10 هزار میلیارد ریال از مجموع 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در سال جاری، در بخش‌های تسهیلات تکلیفی اعم از تامین مالی طرح‌ نهضت ملی مسکن، فرزند آوری، ازدواج و غیره پرداخت شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید