شرکت فولاد هرمزگان

تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان آتش‌نشانی

تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان آتش‌نشانی
کدخبر : 60553

با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولادهرمزگان، از کارکنان واحد ایمنی و آتش‌نشانی تقدیر به عمل آمد و از تجهیزات جدید این واحد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و جانفشانی‌های کارکنان آتش‌نشانی، عنوان کرد: کارکنان آتش‌نشانی با بروز هر حادثه‌ای با جان و دل برای کمک به حادثه‌دیدگان در صحنه حضور می‌یابند. کار آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود و حضور در این کار نیازمند عشق و علاقه بسیار شدید است تا در سخت‌ترین شرایط به کمک هم‌نوعان خود بشتابد. این عشق به هم‌نوع ستودنی است.

وی افزود: وظیفه ما این است که به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات ایمنی و آتش‌نشانی را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر توسط این واحد تامین کنیم تا این واحد بتواند به فولاد هرمزگان و حتی سایر شرکت‌های اطراف خدمت‌رسانی کند.

در این مراسم، علی‌اکبر محمودصالحی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت فولاد هرمزگان طی توضیحاتی به مدیرعامل شرکت در خصوص وضعیت واحد آتش‌نشانی و ایمنی، بیان کرد: دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی خریداری کرده‌ایم که تمام اتوماتیک، کاملا کاربردی و از به‌روزترین تجهیزات برخوردار هستند. همچنین این واحد شرکت‌های اقماری و حتی حوادث منطقه ویژه را در صورت وقوع پوشش می‌دهد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل به دلیل حمایت از واحد آتش‌نشانی برای خرید تجهیزات جدید، تصریح کرد: واحد ایمنی و آتش‌نشانی مانورهای آماده‌باش و واکنش سریع در شرایط اضطراری را بر اساس نیاز و مقاطع زمانی انجام می‌دهد. علاوه بر این، آمادگی برای مواردی همچون غواصی در عمق دریا و کار در ارتفاع برای این واحد دیده شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت فولاد هرمزگان در پایان گفت: امیدوار هستیم بتوانیم به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی را با مساعدت مدیرعامل محترم خریداری و با آمادگی و تجهیزات کامل به کارکنان شرکت فولاد هرمزگان و سایر شرکت‌های زیرمجموعه به موقع خدمت‌رسانی کنیم.

در پایان این برنامه، مدیرعامل و معاونان از کارکنان واحد ایمنی و آتش‌نشانی با اهدای گل تقدیر کردند و از خودروی جدید خریداری شده نیز توسط مدیرعامل رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: