شرکت فولاد آلیاژی ایران

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
کدخبر : 60591

ینجانب به تاسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «ورزش برای جوانان لازم و برای سالمندان واجب است». ورزش را برای جامعۀ کارگری نه یک تفریح و موضوعِ فوق برنامه، که یک ضرورت و بخشی از فرآیند تولید می دانم و معتقدم باید در بخش ورزش های همگانی برنامه ریزی های کارشناسی صورت گیرند و به صورت منسجم اجرا شوند .

بسمه تعالی

تربیت در فرهنگ ایرانی اسلامی ما همیشه از جایگاه والایی برخوردار بوده است و نگاه جامعه به این مقوله به نوعی یک نگاه زیر ساختی به حساب می آید. تربیت بدنی نیز می تواند جزیی از مباحث زیر ساختی محسوب شود زیرا یکی از نیازهای ضروری هر حرکتی، وجود یک بدن مساعد است. در جامعه کارگری و بخش صنعت به واسطۀ نوع کار و فرآیند های تولید، آمادگی جسمی نقش مهمی را ایفا می کند و همین ارتباطِ توانایی بدنی با موضوعات تولیدی، ما را به توجه بیشتر به تربیت بدنی  معطوف می دارد و نقش ورزش در بخش مولد جامعه را دو چندان می کند. یک کارگرِ فعال در حوزه صنعت به خصوص صنعتِ فولاد، قطع به یقین باید از توانایی و آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشد و ورزش به عنوان دروازۀ مطمئنِ توانمند سازی می تواند نقش سازندۀ خود را در این بین ایفا نماید.

اینجانب به تاسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «ورزش برای جوانان لازم و برای سالمندان واجب است». ورزش را برای جامعۀ کارگری نه یک تفریح و موضوعِ فوق برنامه، که یک ضرورت و بخشی از فرآیند تولید می دانم و معتقدم باید در بخش ورزش های همگانی برنامه ریزی های کارشناسی صورت گیرند و به صورت منسجم اجرا شوند و اگر چنین شود آثار مثبت آن را به خوبی در افزایش نشاط و شادابیِ همکاران و در نهایت ارتقای کیفیت و کمیت فرآیند تولید خواهیم دید.

 محمد کمال زاده مدیرعامل

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید