نمایشگاه صنعت پلاستیک

حضور پتروشیمی خوزستان در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت پلاستیک خراسان

حضور پتروشیمی خوزستان در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت پلاستیک خراسان
کدخبر : 60636

همزمان با آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و رنگ و رزین در مشهد مقدس، مقامات و مدیران استان خراسان رضوی در غرفه پتروشیمی خوزستان حضور یافتند.

این شرکت با حضور در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته و سیزدهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین و پوششهای صنعتی، به ارایه آخرین دستاوردهای خود در زمینه انواع گریدهای پلی کربنات و انواع اپوکسی رزین ها پرداخت.

دکتر رضا صالح احمدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان در اولین روز نمایشگاه ضمن گفت و گوی مستقیم با بازدید کنندگان غرفه پتروشیمی خوزستان، گفت و گوها و دیدارهای فشرده ای با مقامات و مدیران استان خراسان رضوی داشت.

سید حمید مرتضوی معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در بازدید از غرفه پتروشیمی خوزستان ضمن تقدیر از عملکرد پتروشیمی خوزستان از حضور موثر پتروشیمی خوزستان در بازار محصولات پتروشیمی تقدیر کرد.

گفتنی است این نمایشگاه ۱۸ لغایت ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در مکان نمایشگاه بین الملی مشهد در حال برگزاری است و علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از آن بازدید بعمل آورند.

پتروشیمی خوزستان بعنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی پلی کربنات و اپوکسی رزین در کشور و اولین در خاورمیانه در تالار فردوسی غرفه ۱۹A پذیرای علاقمندان حوزه صنعت میباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید