منطقه آزاد بانه ـ مریوان

طرح جامع منطقه آزاد بانه ـ مریوان بررسى شد

 طرح جامع منطقه آزاد بانه ـ مریوان بررسى شد
کدخبر : 60656

جلسه هم اندیشی و بررسی طرح جامع منطقه آزاد بانه ـ مریوان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران ارشد و نخبگان استان برگزار شد، مشاور طرح جامع منطقه آزاد بانه ـ مریوان گزارشی از روند شکل گیری مناطق آزاد، مبانی طرح و روند کار ارایه نمود.

در ابتدای جلسه رحیمی بعنوان نماینده سازمان منطقه آزاد کردستان با ارائه گزارش عملکرد منطقه ضمن برشمردن وظایف مدیریت اجرایی منطقه در دوره گذار، ملاحظات تهیه طرح جامع مناطق آزاد جدید و لزوم بهره گیری از درس آموخته‌های مناطق آزاد موجود را تبیین نمود.

وی اظهار امیدواری کرد با سفر ریاست محترم جمهوری به کردستان در آبان ماه سال جاری و تکمیل هیات مدیره سازمان، فرایندهای عملیاتی و آماده سازی اراضی جهت جذب سرمایه‌گذار آغاز گردد.

رحیمی هدف از این جلسه را بررسی دقیق و کامل طرح جامع و هم‌فکری برای ارتقا و تحقق پذیر نمودن آن اعلام کرد و از تمام دستگاه های استانی و نخبگان دانشگاهی دعوت کرد تا با ارائه نظرات کارشناسی و نگاه نقادانه به این مهم یاری رسانند.

جلسه هم اندیشی طرح جامع با حضور مسئولین استانی، شرکت مشاور رهشهر و نمایندگان سازمان منطقه آزاد بانه ـ مریوان در محل دانشگاه کردستان برگزار شد که مشاور طرح جامع گزارش مبسوطی از طرح ارایه داد و در خاتمه به پرسش‌ها پاسخ و نظرات کارشناسی مدعوین دریافت شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: