دکتر حسینی در قرعه‌کشی آنلاین منابع قرض الحسنه:

رشد منابع قرض الحسنه نشان از اعتماد مردم به بانک مسکن دارد

رشد منابع قرض الحسنه نشان از اعتماد مردم به بانک مسکن دارد
کدخبر : 60739

مدیرعامل بانک مسکن در مراسم آنلاین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، رشد 450 درصدی منابع قرض الحسنه این بانک را حاصل اعتماد مردم و باور خدمت در کارکنان این بانک دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، برای مردم مظلوم فلسطین و غزه آرزوی توفیق و پیروزی کرد.

دکتر سیدعباس حسینی با اشاره به اینکه امروز برای نخستین بار در بانک مسکن و نظام بانکی کل کشور مراسم قرعه کشی به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ گفت: آمار حاکی از آن است که منابع قرض الحسنه بانک مسکن از 1397 تا پایان 6 ماهه اول امسال 450 درصد رشد را تجربه کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن، این رشد را نشان از اعتماد مردم و ترویج باور خدمت رسانی شایسته در این بانک دانست و اظهار امیدواری کرد که این منابع در بخش های تکلیفی و حمایتی اعم از اشتغال‌زایی، فرزندآوری و ... صرف و منشا اثر و خیر شود.

وی افزود: علاوه بر این پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک مسکن در این مدت، 550 درصد رشد داشته که امیدواریم این تسهیلات پس ازاین نیز با تلاش صادقانه کارکنان این بانک و برنامه ریزی در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

دکتر حسینی گفت: اجرای این مراسم و اهدای جوایز به برندگان خیراندیش بانک مسکن می‌تواند در ترویج فرهنگ اصیل قرض‌الحسنه و استقرار نظام بانکداری اسلامی مثمر ثمر باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: