اموال تملیکی

گیلان/ تعیین تکلیف کالاهای قاچاق ۱۶۳ درصد رشد یافت

گیلان/ تعیین تکلیف کالاهای قاچاق ۱۶۳ درصد رشد یافت
کدخبر : 60812

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گیلان از رشد ۱۶۳ درصدی تعیین تکلیف کالاهای قاچاق در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این سازمان در تعیین تکلیف کالاهای متروکه نیز ۱۲۱ درصد رشد داشته است.

  به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، احمد رضا موقری اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۲۰۴ فقره کالای قاچاق شامل؛ لوازم خانگی، موتورسیکلت، البسه، نهاده‌های دامی، لوازم و تجهیزات پزشکی و پارچه به ارزش ۴۳ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۷۱۵ ریال به فروش رسید.وی تصریح کرد: ۳۰۹ فقره کالای فسادپذیر خوراکی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، مکمل های ورزشی و دخانیات به ارزش ۴۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۴۳۶ ریال معدوم شد.

وی اضافه کرد: ۶۸ فقره کالا شامل؛ انواع لوازم خانگی و برقی، پمپ آب، لوازم جانبی گوشی همراه، خودرو، موتورسیکلت و لوازم صوتی و تصویری به ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۴۸۶ میلیون و ۴۱۰هزار و ۵۷۳ ریال مسترد و ۲۰ فقره کالا اعم از کاغذ دیواری، وسایل آشپزخانه، موتورسیکلت و لوازم برقی به ارزش هشت میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۳۵ هزار ۸۳۹ ریال واگذار شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گیلان عنوان کرد: در بخش کالای متروکه نیز ۳۱ فقره به ارزش ۵۱ میلیارد ۶۰۸ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۲۸۲ ریال فروخته شد و ۲۸ فقره کالاهای از حیض انتفاع خارج شده به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون و ۳۵۹هزار و ۵۱۷ ریال معدوم و ۲۷ فقره کالا شامل؛ تخته نراد و الکترومور به ارزش ۱۵۱ میلیارد ۳۲۰ میلیون و ۵۱۷هزار و ۸۸ ریال در این مدت اعاده شد.

موقری در مورد آمار عملکرد کالاهای ضبطی و قضایی نیز گفت: ۱۰ فقره کالا به ارزش چهار میلیارد و ۳۸۹ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۹۹۹ ریال به فروش رسید و ۵ فقره کالا هم به ارزش سه میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۳۶ ریال منهدم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید