بانک پارسیان

سود صندوق پیروزان پرداخت شد

سود صندوق پیروزان پرداخت شد
کدخبر : 60813

سود دوره 46 روزه منتهی به 30 مهر ماه 1402 صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان معادل 23/62 درصد سالانه، امروز دوشنبه مورخ 1 مهر ماه 1402 به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق واریز شد.

به گزارش روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، سود یاد شده معادل 29.769 ریال به ازای هر واحد و برابر با 2/97 درصد بازدهی طی دوره است.

چنانچه حساب بانک پارسیان را در پرتال لوتوس معرفی کرده‌اید، سود صندوق به حساب بانک پارسیان شما واریز شده و در صورتی که حساب معرفی شده غیر از بانک پارسیان است، پرداخت سود مشمول چرخه پرداخت بین بانکی شده و با توجه به زمان مقرر در چرخه بین بانکی، مبلغ سود در حساب شما قرار خواهد گرفت.

صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان که یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است، با مدیریت شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت می‌کند. مواعد پرداخت سود در این صندوق ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق پایان هر ماه است. مدیر صندوق بر طبق امیدنامه، حداکثر تا ۲ روز کاری بعد از اعمال سود، مجاز به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه‌گذاران است اما با توجه به روال کاری صندوق، در مدت یک روز کاری سود به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود.

سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس به آدرس www.lotusib.ir امکان پذیر است.

چنانچه از قبل در پرتال لوتوس ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده‌اید کافی است پس از ورود به پنل کاربری خود، از قسمت ثبت سفارش اقدام به سرمایه‌گذاری در صندوق کنید. برای اطلاع از نحوه انجام عملیات صدور در پرتال لوتوس ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: