ایمیدرو

تاکید موثقی نیا بر افزایش تولید و تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای مبارکه/ طیب نیا: تعریف 5 استراتژی توسعه ای برای افزایش سهم در بازارها

تاکید موثقی نیا بر افزایش تولید و تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای مبارکه/ طیب نیا: تعریف 5 استراتژی توسعه ای برای افزایش سهم در بازارها
کدخبر : 60849

رئیس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر استمرار حمایت های ایمیدرو در اجرای پروژه های توسعه ای فولاد مبارکه اعلام کرد: افزایش تولید در بخش های مختلف توسط این فولادساز؛ در اولویت برنامه ها قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه که با حضور معاونان، مدیران ایمیدرو و مدیرعامل مبارکه برگزار شد؛ افزود: بهره برداری حداکثری از ظرفیت های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش؛ استراتژی است که در این شرکت باید دنبال شود.

وی اعلام کرد: مبارکه دارای پروژه های متعدد توسعه ای است که احداث واحد نورد گرم 2 و نیروگاه 914 مگاواتی و همچنین مشارکت در پروژه ملی انتقال آب از برجسته ترین آن ها محسوب می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه ها را دنبال می کند.

تعریف 5 استراتژی برای افزایش سهم جهانی

در ادامه این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه با تشریح اقدامات و برنامه های این فولادساز، گفت: فولاد مبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می شود و همچنین بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان(11.4 میلیون تن) است.

محمدیاسر طیب نیا افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا مبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی هایی را در بخش های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد. 

وی گفت: فولاد مبارکه دارای 17 پروژه توسعه ای است که عمده آن در حوزه های ارتقای ظرفیت تولید و تامین انرژی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید