وزارت راه و شهرسازی

قراداد ساخت پروژه راهسازی در ارمنستان توسط شرکت های ایرانی امضا شد

 قراداد ساخت پروژه راهسازی در ارمنستان توسط شرکت های ایرانی امضا شد
کدخبر : 60936

با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان و گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌ قراداد ساخت جاده آگاراک- کاجاران به عنوان بخشی از کریدور شمال-جنوب در ایروان امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز قرارداد ساخت مسیر واردانی دزور تا خروجی تونل (حدود ۱۱ کیلومتر) از بازسازی جاده آگاراک- واردانی دزور (حدود ۲۱ کیلومتر) در چارچوب سرمایه گذاری ترانش ۴ کریدور شمال-جنوب توسط دو شرکت ایرانی و نماینده دولت ارمنستان امضا شد.
مهرداد بذرپاش به دعوت گنِل سانوسیان، وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت های جمهوری ارمنستان امروز دوشنبه در سفری یکروزه  به ارمنستان سفر کرد.
وزیر راه و شهرسازی در این سفر یکروزه علاوه بر. شرکت در مراسم امضای قرارداد ساخت جاده آگاراک- کاجاران به عنوان بخشی از کریدور شمال-جنوب و کریدور خلیج فارس به دریای سیاه و مذاکره در خصوص گسترش همکاری های حمل‌ونقلی مذاکره کرد.

در این سفر موضوعات همکاری‌های بین دو کشور درباره ارایه تسهیلات به شرکت های ایرانی، حذف عوارض جاده‌ای، ارتقای همکاری‌ها در چارچوب کریدور شمال-جنوب و کریدور خلیج‌فارس- دریای سیاه؛ گسترش حمل‌ونقل ریلی و استفاده از ظرفیت‌های لجستیکی و بندری ایران؛ مورد مذاکره و تبادل نظر قرار گرفت.
بنابر این گزارش در این سفر یک روزه به ارمنستان وزیر راه و شهرسازی با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر، گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌ و واهان کروبیان وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان، دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: