منطقه آزاد تجاری

با حکم مشاور رئیس جمهور؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس منصوب شد
کدخبر : 60939

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «محسن پوراحمدی» به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت‌الله عبدالملکی در این حکم آورده است؛

جناب آقای محسن پوراحمدی

با سلام و احترام

نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری – صنعتی سرخس» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود به منظور راه‌اندازی منطقه آزاد سرخس ضمن برنامه‌ریزی و پیگیری امور‌حقوقی، تحویل املاک و اراضی، برنامه های اجرایی و ساختار تشکیلات آن، در هماهنگی با دبیرخانه و سازمان منطقه معین انتخاب شده برای آن منطقه، نسبت به تهیه طرح جامع و پیگیری تصویب آن اهتمام ورزید.

امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری و با اتکال به خداوند متعال در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه، نقش مؤثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

منطقه آزاد سرخس یکی از سه منطقه آزاد جدید است که لوایح ایجاد این مناطق در مهرماه سالجاری به تایید شورای نگهبان رسید.

مناطق آزاد جدید (سرخس و دوغارون) در استان خراسان رضوی و (مازندران) در استان مازندران قرار دارد.

گفتنی است؛ محسن پور‌احمدی پیش از این مدیریت امور‌حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: