در دیدار رحیم سرهنگی با مدیران ارشد بانکی کشور توافق شد

کیشوندان، خدمات ویژه بانکی دریافت می‌کنند

کیشوندان، خدمات ویژه بانکی دریافت می‌کنند
کدخبر : 61017

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران ارشد بانکی کشور درخصوص ارتقای سطح شعب بانک‌های حاضر در جزیره به منظور ارائه‌ تسهیلات ویژه به کیشوندان به توافق رسیدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانکی کشور با حضور در جزیره‌ کیش با دکتر رحیم سرهنگی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که مدیران ارشد شبکه بانکی کشور و همچنین معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند؛ رحیم سرهنگی بر ظرفیت‌های جزیره کیش برای ایجاد رونق اقتصادی و توسعه‌ ساختار بانکی در کشور تاکید کرد.

مدیران بانک‌های بزرگ کشور که در این جلسه حضور داشتند نیز ضمن ارائه‌ تجربیات خود در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی پروژه‌های ملی و منطقه‌ای، جزیره‌ی کیش را یکی از مناسب‌ترین مناطق برای تبدیل شدن به هاب اعتباری ایران عنوان کردند.

ارتقای سطح شعب بانک‌های حاضر در جزیره به منظور ارائه‌ تسهیلات ویژه به کیشوندان، یکی از محورهای مصوب این جلسه بود. مدیران عامل و اعضای هیات مدیره‌ این بانک‌ها همچنین بر همکاری برای تامین مالی پروژه‌های سازمان در قالب انتشار اوراق و همچنین تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام در سطح جزیره کیش تاکید کردند.

طراحی سبدهای اختصاصی به منظور تنوع در حوزه‌ سهام و بازار سرمایه نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

این نشست به عنوان مقدمه‌ای بر برگزاری دهمین دوره‌ رویداد کیش اینوکس در جزیره‌ زیبای کیش صورت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: