بانک آینده

رشد ۱۴۹ درصدی سود عملیاتی ارتباط فردا

رشد ۱۴۹ درصدی سود عملیاتی ارتباط فردا
کدخبر : 61135

شرکت ارتباط فردا از رشد سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 شرکت ارتباط فردا که یکی از شرکت‌های وابسته به بانک آینده است از سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر نوآوری در حوزه تجارت الکترونیکی آغاز به کار کرده و زمینه اصلی فعالیت خود را بر مبنای خدمات پرداخت، خدمات فن‌آورانه، اعتباردهی نوین شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری قرار داده است.

این شرکت توانسته است در دوره فعالیت خود براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به هدف‌های مدنظر و روند مثبت درآمدزایی دست پیدا کند، به‌طوری که سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ از رشد ۱۴۹ درصدی و سود عملیاتی آن در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال با رشد ۱۶۱ درصدی همراه بوده است همچنین سود خالص ارتباط فردا در ۶ ماهه دوم سال گذشته نسبت به ۶ ماهه نخست سال افزایش ۱۵۷ درصدی را نشان می‌دهد که افزایش سود شرکت می‌تواند در ارزش سهام و سودآوری بانک آینده نیز موثر باشد.

این شرکت معمار و خلق کننده زیست بومی یکپارچه و فراگیر است که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربه‌ای منحصر به فرد را فراهم کرده و کمک می‌کند تا آینده‌ای بهتر برای همه رقم بخورد.

براین اساس ارتباط فردا توانسته با توسعه و ارائه راه‌کارهای نوآورانه مبتنی بر فناوری در بخش مالی به صورت امن، راحت و فراگیر و با برنامه‌ریزی منسجم و هدف‌های از پیش تعیین شده در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: