سازمان مدیریت صنعتی

سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود

   سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود
کدخبر : 61164

سازمان مدیریت صنعتی سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی را برگزار می‌کند.

 این کنفرانس با حضور مسئولان، مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحب‌نظران این حوزه با موضوع اصلی رابطه هیات مدیره و مدیرعامل در تحقق اهداف نظام راهبری شرکتی در روزهای 23  و 24 آبان  در مرکز همایش های این سازمان برگزار می‌شود.

بنا به این گزارش، برخی از محورهای این کنفرانس شامل توسعه و توانمندسازی هیات مدیره و مدیران عامل؛ تقابل یا همکاری مدیران عامل و اعضای هیات مدیره؛ مسؤلیت اجتماعی و راهبری شرکتی و همچنین نحوه عملکرد کمیته های حسابرسی، ریسک و انتصابات می‌شود.

در این کنفرانس در خصوص تاثیر فناوری اطلاعات و همچنین اثرسیاستگذاری دولتی بر راهبری شرکتی در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه بحث و گفت و گو خواهد شد.

نقش حسابرسی داخلی و مستقل در بهبود راهبری شرکتی؛ بررسی حضور نسل های جدید کاری و زنان در هیات مدیره ها  و تحلیلی بر راهبری شرکتی در کسب و کارهای خانگی و شرکت هلدینگ و کسب و کارهای استارتاپی از دیگر محورهای این کنفرانس دو روزه هستند.

از برنامه های سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی می توان به سخنرانی صاحبنظران خارجی و داخلی؛ برگزاری میزگردهای چالشی و کارگاه های آموزشی، اجرای نیمه تئاتر با موضوع نقش های خنثی، نگهبان، مشاور و خلبان هیات مدیره اشاره کرد.

در این کنفرانس، خدمات کلینیک راهبری شرکتی ویژه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره به منظور پاسخگویی و مشاوره به آنان ارائه و با صاحبنظران برای انتقال تجارب آنان گفت و گو می شود.

علاوه بر این، کتب، نشریات و مقالات برجسته مورد تایید در سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی معرفی می شود.

محل برگزاری این کنفرانس ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی  واقع  در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم است.  

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://gov-conf.imi.ir/fa/ مراجعه فرمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: