بیمه تعاون

با بیمه آتش سوزی تعاون؛ زندگیتو ضد حریق کن

با بیمه آتش سوزی تعاون؛ زندگیتو ضد حریق کن
کدخبر : 61167

بیمه آتش سوزی از بیمه نامه های اموال است که بر خلاف اسمش، تنها مربوط به آتش‌سوزی نیست و در این بیمه‌نامه، امکان پوشش خطرهای اصلی و خطرهای اضافی وجود دارد تا تمام اقلام و دارایی افراد در برابر خطرات مخرب را بیمه کند تا در صورت وقوع، زیان های مالی و مادی که در اثر حوادث ناشی از آتش سوزی به اموال و دارایی ها می شود را جبران نماید.

اما سوال اینجاست که اگر حادثه ای رخ دهد چگونه خسارت وارده جبران می شود؟ بیمه های آتش سوزی موثرترین و مطمئن ترین راهی است که می تواند در وقوع چنین حوادث زیان باری افراد را از خسارت های وارده آسوده خاطر کند.

در این راستا بیمه تعاون با دارابودن سطح یک توانگری به مدت ۵ سال، سبد متنوعی از محصولات بیمه نامه های آتش سوزی خود را با هدف تامین آسایش و آرامش خیال مشتریان طراحی کرده است تا انواع منازل مسکونی، انبارها و مراکز صنعتی و غیر صنعتی را در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار و همچنین زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، طوفان و تندباد، ضایعات ناشی از بارش باران و … تحت پوشش قرار دهد.

از مزایای این بیمه نامه پرداخت حق بیمه به صورت رقابتی و اقساط، تسریع در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه رعایت اصل احترام و بهبود در پاسخگویی است تا نگرانی های حاصل از وقوع حوادث را که از اختیار انسان خارج است کنترل نموده و در نتیجه پشنوانه ای مطمئن برای جبران خسارت ای ناشی از حوادث می باشد.

بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه تعاون اقدام به خرید این بیمه‌نامه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: