ماهان سیرجان

معرفی مدیرعامل جدید شرکت ماهان سیرجان و شرکت‌های تابعه

معرفی مدیرعامل جدید شرکت ماهان سیرجان و شرکت‌های تابعه
کدخبر : 61214

آیین معارفه مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و شرکت‌های تابعه با حضور مهندس مهدی بهرامی مدیرعامل هلدینگ ماهان برگزار شد.

مهدی بهرامی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط شرکت ماهان سیرجان گفت: با سرمایه گذاری های صورت گرفته و برنامه های پیش رو اتفاقات خوبی در بحث تولید و اشتغال‌زایی خواهد افتاد.

بهرامی افزود: واحد خردایش شرکت ماهان سیرجان تا پایان آذرماه به بهره بردار خواهد رسید و پروژه‌های کنسانتره و گندله سازی نیز طبق برنامه ریزی صورت‌ گرفته انجام خواهند شد و در حوزه توسعه معادن نیز اقدامات مناسبی انجام گرفته که به زودی به نتیجه می رسد.

مدیرعامل هلدینگ ماهان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل و کارگران شرکت ماهان سیرجان و معدن ۵ گل‌گهر عنوان کرد: این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی به لحاظ نظم کاری در منطقه گل گهر زبانزد است و انشالله این روند را ادامه خواهد داد.

در پایان این مراسم مهندس علیرضا پژوه به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، مهندس علی راه پیما به عنوان مدیرعامل شرکت پویا متین سمنگان شرکت مجری پروژه ساخت کارخان گندله ماهان سیرجان به ظرفیت ۲.۵ میلیون تن و مهندس حمید کشاورز به عنوان مدیرعامل شرکت رویان فرآوران معدنی ماهان سیرجان به عنوان بهره بردار واحد خردایش به ظرفیت ۵ میلیون تن معرفی شدند.

گفتنی است مهندس علیرضا پژوه مدیرعامل جدید شرکت ماهان سیرجان پیش از این در سمت معاونت اجرایی این شرکت مشغول به فعالیت بوده است و سوابقی چون عضویت در هیات مدیره شرکت های ماهان سیرجان، پویا متین سمنگان و سنگ جویان لعل کوه را در کارنامه خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: