پست بانک ایران

سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی این بانک برای توسعه شبکه فیبرنوری در کشور

سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی این بانک برای توسعه شبکه فیبرنوری در کشور
کدخبر : 61237

مدیرعامل پست بانک ایران، امضای این تفاهم‌نامه را به استناد بند (س) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور و تصویب‌نامه نامه هیات وزیران اعلام و تصریح کرد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری با اعلام این خبر افزود: با امضای این تفاهم‌نامه که در جلسه بررسی پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید، پست بانک ایران به منظور تامین مالی پروژه توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها ۳۰ هزار میلیارد ریال اختصاص می‌دهد.

شیری با اشاره به اینکه پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور، موظف است در توسعه شبکه فیبرنوری، با هدف حمایت از کسب و کارها سرمایه‌گذاری کند، گفت: سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت بخش های خصوصی و تعاونی برای ایجاد پوشش و اتصال به شبکه فیبرنوری در ادامه حمایت‌های این بانک از کسب و کارها در کشور است.

وی با تاکید به اینکه پست بانک ایران در حوزه ICT بانک عامل بند الف تبصره ۱۸ بودجه است، تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری ۶۶ هزار و ۴۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۷٫۷ هزار میلیارد ریال به خدمات و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: