مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو خبر داد:

شانزدهمین دوره مسابقات علمی - عملیاتی آتش نشانی برگزار می شود

شانزدهمین دوره مسابقات علمی - عملیاتی آتش نشانی برگزار می شود
کدخبر : 61330

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: شانزدهمین دوره مسابقات علمی – تخصصی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با حضور تیم‌هایی از مجتمع‌های تابعه و با هدف انسجام، ارزیابی میزان آمادگی، بالا بردن توان، ایجاد روحیه نشاط و همکاری تیمی در وضعیت‌های اضطراری برگزار می‌شود.

پرهام خواجه‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در یزد میزبانی این مسابقات را به عهده دارد، توضیح داد: مسابقات آتش نشانی در دو بخش تئوری و چهار ماده عملیاتی دوشنبه ۱۵ آبان ماه آغاز و تا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در بخش عملیاتی مسابقه صعود و فرود، آمادگی جسمانی شامل عبور از موانع مارپیچ، نردبان افقی و ... و همچنین آبگیری از منبع روباز و نشانه روی بر روی سیبل با شلنگ و مانیتور خودروی آتش نشانی را خواهیم داشت.

خواجه پور افزود: به اخلاق حرفه‌ای و همکاری تیمی در این مسابقات امتیاز ویژه داده خواهد شد و یک تیم به عنوان تیم اخلاق در مراسم اختتامیه معرفی می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را سنجش آمادگی آتش نشانان، توانایی کار با تجهیزات به روز و جدید، آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی و سناریوهای مشابه، ارتقای علمی آتش نشانان، اصلاح اشکالات از سوی داوران و ارتقای جسمانی کارکنان بخش آتش نشانی عنوان کرد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات در مجموع ۳۰ تیم از ۱۴ استان و ۲۶ شهرستان به تعداد ۲۴۰ شرکت کننده جواز حضور یافتند که هر تیم شامل ۴ نفر عضو عملیاتی و یک سرپرست همراه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: